پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226347
کوتاهي بانک‌هاي چهارمحال و بختياري در پرداخت تسهيلات
تاریخ انتشار : 1395/06/24 20:31:01
نمایش : 1103
استاندار چهار محال و بختياري گفت: سيستم بانكي در چهارمحال و بختياري با وجود داشتن منابع، مقاومت نشان داده و پرداخت تسهيلات به خوبي انجام نمي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: وضعيت استان در پرداخت تسهيلات برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي مطلوب نيست و ميانگين پرداخت اين تسهيلات در كشور ۱۵ درصد است.

وي افزود: در راستاي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي براي سال جاري، سهميه چهارمحال و بختياري پرداخت حدود 4 هزار ميليارد ريال تسهيلات به طرح‌هاي توليدي و صنعتي پيش‌بيني شده بود.

سليماني دشتكي با اشاره به اينکه، چهارمحال و بختياري در معرفي طرح‌هاي توليدي و صنعتي براي دريافت تسهيلات اقتصاد مقاومتي به بانك فعال بوده اذعان داشت: از نظر همكاري سيستم بانكي در اين راستا مشكلات عديده‌اي وجود دارد.

وي اضافه كرد: هم‌اكنون تنها ۳۶ طرح و واحد توليدي در چهارمحال و بختياري حدود ۴۰۰ ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي دريافت كرده‌اند.

سليماني دشتكي عنوان داشت: در سه سال دولت يازدهم بيش از ۱۵ هزار ميليارد ريال اعتبار در بخش‌هاي مختلف عمراني و اقتصادي چهارمحال و بختياري هزينه شده و در ماه آينده با حضور مسئولان عالي رتبه كشوري نيز سه طرح بزرگ ملي در اين استان با اعتبار ۱۱ هزار ميليارد ريال اعتبار بهره‌برداري و افتتاح مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html